Termonebuliazator - generator profesional ceata Coreea

4.895,00 RON
Generator de ceata TB130A sau TH 150B utilizat pentru aplicarea tratamentelor fitosanitare la culturile de legume din spatii protejate sau camp, pomi fructiferi, vita de vie sau tuia. Este un generator simplu in utilizare si intretinere: nu aveti decat sa alimentati cu benzina de calitate, completati cu parafina si insecticid si e gata de utilizare. Gerneratoarele de ceata calda Vectorfog sunt utilizate predominant in aplicarea dezinfectantilor, biocidelor si a pesticidelor. Acest tip de echipament genereaza o perdea de ceata formata din particule cu volum redus ce au diametrul intre 5 si 30 de microni.
*
+ -

Generator de ceata TB130A utilizat pentru aplicarea tratamentelor fitosanitare la culturile de legume din spatii protejate sau camp, pomi fructiferi, vita de vie sau tuia. Este un generator simplu in utilizare si intretinere: nu aveti decat sa alimentati cu benzina de calitate, completati cu parafina si insecticid si e gata de utilizare.

Gerneratoarele de ceata calda Vectorfog sunt utilizate predominant in aplicarea dezinfectantilor, biocidelor si a pesticidelor.

Acest tip de echipament genereaza o perdea de ceata formata din particule cu volum redus ce au diametrul intre 5 si 30 de microni.

Studiile au aratat ca particulele cu aceasta dimensiune sunt ideale pentru a acoperi complet o suprafata mare si pentru a ataca daunatorii, vectorii si bolile din incaperi sau din diverse culturi.

Termonebulizatorul are aprindere automata si opereaza cu aer comprimat printr-un compresor electric.

Cand butonul de auto-pornire este apasat, aerul comprimat presurizeaza rezervorul cu combustibil, cauzand combustibilul sa curga in injector apoi in carburator. Amestecul aer/combustibil este apoi aprins printr-o scanteie in carburator.

Scanteia este creata de o bobina de aprindere ce este alimentata de o baterie reincarcabila. Bobina de aprindere, bateria si compresorul sunt situate la baza aparatului. Operata la performanta optima, combustia si injectia sunt repetate cu o frecventa de circa 200-250 rotatii pe secunda.

Odata ce aparatul este pornit, rezervorul chimic devine presurizat printro valva de non-retur. O valva de inchidere si o valva de alimentare sunt apoi deschise permitand solutiei ulei/chimicale sa patrunda in rezonator. In acest stagiu, solutia este incalzita pana la 500º C urmand a fi dispersata in milioane de picaturi (in jur de 5-10 microni) ce creaza un fum dens si vizibil.

 

ATENTIE! Raportul de amestec in rezervorul pentru solutia de insectici trebuie sa fie 50 : 1, adica la 5 litri de motorina( parafina ) se vor adauga 100ml de insecticid . Producatorul recomanda folosirea motorinei , care este  95 % parafina, ca si agent de transport al insecticidelor

Daca se doreste folosirea parafinei ca agent de transport , atunci in rezervorul de toarna apa calda 3l ( sau 3.5l) +1,5 l de parafina si 10ml de fiecare solutie de insecticid. Aceasta formula este valabila pentru o suprafata de 1000m patrati. In cazul in care aveti o suprafata ,mai mica se ajusteaza cantitatile corespunzator , repectiv pentru 500 mp se toarna 1.5 l apa distilata calda, 750ml de parafina si 5 ml din fiecare tip de insecticid

 

Specificatii TEHNICE ale Termonebulizatorului

 

ITEMTH 130ATH150B
MaterialINOXINOX
Debit Maxim35 l/ora45 l/ ora
Debit Mediu30 l/ora35l/ora
Capacitate Rezervor4,5L5 L
Dimensiuni Particule(microni)5-20 microni5-20 microni
Capacitate rezervor Combustibil1,2 L1,5 L
Combustibil NecesarBenzina fara plumbBenzina fara plumb
Baterie Alimentare electrica6V, Litiu-Ion6V, Litiu-Ion
Performanta Camerei de Combustie 20kW / 26 CP20kW / 26 CP
Distanta de pulverizare orizontala cu solutii pe baza de ulei (fara vant)25m25m
Distanta de pulverizare orizontala cu solutii de baza de apa (fara vant)9m9m
Dimensiuni:120 X 25 X 33 cm130 X 26 X 33 cm
Greutate neta fara rezervor8,5 kg9,5 kg
Tip DemaratorAUTOMATAUTOMAT

 

  • RECOMANDARI:

Cititi manualul inainte de utilizarea echipamentului.
Purtati echipament de protectie atunci cand folositi echipamentul de pulverizare (Masca de protectie, manusi de protectie, ochelari de protectie, combinezon, cizme de cauciuc).
Pentru utilizatori se recomanda purtarea castilor de protectie a sistemului auditiv pentru a se evita problemele cauzate de zgomotul cauzat de echipament.
Interiorul echipamentului se incalzeste la temperaturi foarte mari. Nu adaugati combustibil sau chimicale in timpul utilizarii (atunci cand motorul este pornit) sau atunci cand este incins dupa utilizare.
Evitati pulverizarea de produse de protectia plantelor contra vantului.
Risc de electrocutare. Nu porniti echipamentul atunci cand electrodul de la bujie este expus.

INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE:
Despachetarea echipamentului:
Atunci cand despachetati echipamentul va rugam sa va asigurati ca nu este deteriorat si ca toate accesoriile sunt in cutie.

Incarcarea electrica:
Verificati pentru inceput integritatea si buna functionare a incarcatorului electric. Mai intai acesta se conecteaza la utilaj si apoi la o priza de 220 volti. Inainte de prima utilizare, pentru setarea corecta a bateriei, echipamentul se lasa la incarcat aproximativ 8 – 10 ore pana la incarcarea completa.

Inspecția unitatii de aprindere:
Apasati butonul START situat sub carburator si ascultati cu atentie pentru a va asigura ca bujia functioneaza pentru a porni procesul de aprindere.

Umplerea rezervorului de combustibil:
Umpleti rezervorul cu benzina fara plumb nediluata pentru a ajunge la un nivel de aproximativ 80% din capacitatea rezervorului (aproximativ 1 L). Dupa alimentare, strangeti cu atentie capacul de la rezervor.

Pornirea echipamentului:
Apasati butonul START si tineti apasat timp de aproximativ 8 secunde pana se aude sunetul de combustie (se aude ca o mica explozie). Este obligatoriu sa tineti echipamentul pornit pentru incalzire timp de aproximativ 10 secunde inainte de a deschide valvele de la rezervorul de solutie.

Sfat: daca echipamentul nu porneste din prima, apasati butonul STOP (pentru eliberarea aerului) astfel incat presiunea sa fie restabilita. Apoi apasati butonul START din nou si repetati procedurile de mai sus pana la pornirea echipamentului.

Pentru a incepe stropirea:
Dupa ce echipamentul s-a incalzit timp de 10 secunde, mai intai deschideti robinetul de inchidere a solutiei situat deasupra rezervorului de solutie, apoi rotiti incet in sensul acelor de ceasornic caneaua situata la mijlocul tunului de pulverizare (la modelul SF pe care il avem, aceasta canea are rolul de a selecta tipul solutiei pe care o aplicam. Daca aplicam o solutie pe baza de ulei de parafina, caneaua trebuie sa fie fixata in fata, pe directia tunului de pulverizare. Daca aplicam solutii simple pe baza de apa, caneau se fixeaza in stanga tunului de pulverizare).

Pentru inchiderea echipamentului:
Opriti mai intai valva de alimentare cu solutie de stropit. Mentineti in continuare echipamentul pornit timp de aproximativ 5 – 10 secunde pentru a se elimina orice reziduuri de solutie de pe sistemul de pulverizare. Actionati valva de inchidere si apasati butonul STOP situat in partea de sus a rezervorului de alimentare. ATENTIE! Niciodata nu opriti echipamentul cu valvele de la rezervorul de solutie deschise. Acest lucru ar putea cauza aprinderea echipamentului.

 Curatarea rezervorului de solutie si a conductelor:
Umpleti rezervorul pentru solutie la o capacitate de 25% cu apa curata si apoi porniti echipamentul. Apoi deschideti valvele de la rezervorul de solutie pentru a se elimina reziduurile. Facand acest lucru evitati corodarea si acumularea de produse chimice in rezervor si pe conducte.

Intretinerea sistemului de aprindere:

Bujia:
Desfaceti bujia folosind o cheie de bujii. Eliminati acumularile de carbon dintre electrod si alimentare folosind o perie de sarma. Trebuie sa va asigurati ca exista un spatiu de aproximativ 3.5mm intre electrod si alimentare.

Intretinerea injectorului de combustibil:
Desfaceti injectorul situat in lateralul carburatorului. Curatati injectorul cu aer comprimat pentru a elimina orice blocaje. ATENTIE! Nu folositi niciodata un obiect metalic ascutit pentru a curata injectorul. Gaura de injectie este calibrata corespunzator pentru o performanta optima.Orice actiune necorespunzatoare va afecta iremediabil buna functionare a echipamentului.

 Intretinerea valvei de alimentare:
Desfiletati filtrul de combustibil inainte de a desface carburatorul. Verificati ca valva sa nu aiba distorsiuni sau crapaturi. Daca este deteriorata, este necesara inlocuirea ei. SFAT: Este importanta asamblarea carburatorului in aceeasi ordine in care a fost dezasamblat. Distanta dintre valva si tablita suport trebuie sa fie de aproximativ 1mm.


DEPANAREA ECHIPAMENTULUI IN CAZUL IN CARE APAR PROBLEME

In cazul in care nu exista aprindere:
Ascultati eventualele zgomote din interiorul motorului. Daca motorul face zgomot dar nu avem aprindere, exista posibilitatea ca motorul sa fie supraalimentat cu combustibil (o cantitate prea mare de combustibil in carburator). Apasati butonul de deasupra rezervorului de combustibil si apoi apasati butonul START pana se aude sunetul de aprindere. Repetati aceasta procedura de cateva ori daca nu porneste de la prima incercare.

Verificati bujia.

Daca nu are scanteie: Curatati depunerile de carbon de pe electrod cu o perie de sarma. / Verificati ca distanta dintre electrod si alimentare sa fie de 3.5mm. / Verificati ca bateria sa fie incarcata. / Verificati ca bateria si bobina de aprindere functioneaza, daca este necesar inlocuiti bateria sau bobina. / Curatati contactele si cablurile din interiorul cutiei de la baterie. Odata ce aceste operatiuni au fost verificate, incercati din nou pornirea echipamentului. Daca tot nu functioneaza, inlocuiti bujia.
Verificati combustibilul care este pompat in carburator. Verificati ca furtunul de carburant localizat in lateralul rezervorului sa nu fie blocat. Asigurati-va ca exista suficient combustibil in rezervor. Asigurati-va ca rezervorul are capacul pus si nu exista scurgeri. Desfaceti injectorul localizat in lateralul rezervorului dar acesta trebuie sa ramana conectat la conducta metalica de alimentare cu combustibil. Indreptati injectorul departe de echipament si apasati butonul START pentru a verifica daca este pompat combustibil. Daca nu, verificati ca injectorul sa nu fie infundat. Faceti acest lucru prin desfiletarea filtrului si curatati filtrul cu aer comprimat.

Verificati valva de alimentare.

Indepartati capacul de la bujie, filtrul si desfaceti carburatorul. Verificati ca valva sa nu fie deteriorata. Daca este deteriorata, inlocuiți-o.
 

Echipamentul este pornit dar functioneaza cu intreruperi sau se opreste brusc:
Examinați asamblarea rezervorului de combustibil pentru orice scurgeri. Dupa apasarea butonului START, acoperiti rezervorul si conexiunile sale cu sapun pentru a verifica eventualele scurgeri. Daca apar bule, garnitura respectiva trebuie schimbata sau este necesara chiar inlocuirea totala a rezervorului.


Curatati rezonatorul.

Eliminati depunerile de carbon din interiorul rezonatorului cu peria de sarma.
 

Echipamentul nu genereaza deloc ceata sau genereaza insuficienta:
Verificati ca valva de la rezervorul de solutie sa fie deschisa.
Desfaceti duza de solutie de la nivelul rezonatorului si curatati-o cu aer comprimat pentru a elimina blocajele.
 

Verificati ca rezervorul de solutie sa nu aiba scurgeri.

Aplicati aer comprimat pe tubul de solutie incepand de la duza pentru a verifica daca apar bule. Inlocuiti elementele care curg.

*
*
*